Zoufale očkovaná

 


  Jsem očkovaná. Mám tečku.
Že mě bolela ruka, to bylo to nejmenší. Trošku teplota, prostě tak, jak to chodí. Co mě naštvalo víc, to byla menstruace. Tedy změna cyklu. K horšímu.
Ale co mě naštvalo úplně nejvíc, to je to, že můžu všude.
Můžu do hospody, do kina, ke kadeřnici, můžu kam chci.
Sama. Holčičky si vzít nemůžu.
Teda, ne že bych je chtěla někam brát nebo že bych sama chtěla někam jít, to ani náhodou, ale celý ten koncept mi přijde na hlavu postavený. 

Už to, že když jela slečinka na Hubertskou zábavu, musela se testovat. Všechna testovací místa jsou beznadějně obsazená, nemluvě o tom, že neposkytují služby samoplátcům. Nakonec musela ukecávat ochranku, že si udělá test před nimi. Nelíbilo se jim to, ale kývli.
Ochranka ale testovaná a ani očkovaná nebyla. Stejně tak obsluha...
Tak tomu říkám logika. Já se nechám otestovat, abych nenakazila lidi u vedlejšího stolu, ale všechny nás může nakazit číšník, protože on povinnost testování nemá. 

No a s tím očkováním je ta logika ještě horší.
Já jsem tedy očkovaná, takže bych měla mít mírnější průběh, možná dokonce tak mírný, že si nějakého pitomého Covidu ani nevšimnu, ale z toho logicky vyplývá, že ohrožuju každého ve svém okolí už jen tím, že dýchám.
Nikdo přece neřekl, že očkovaní nemůžou být přenašeči. 

Máme Covid ve škole. Takže kdyby byla malá smradka náhodou pozitivní, mě se to vlastně nijak netýká, rozhodně ne prvních pět dnů od jejího pozitivního testu. A jak jsem to viděla, tak ještě pár dní potom taky ne, protože na test se dostanu tak za deset dnů od pokusu o registraci, přestože jsem vytrasovaná hygienou.
A vím to proto, že vytrasovaný je sousedovic kluk a my se sousedkou naháněly volný termín. Ovšem jasně psali, že pokud je očkovaný, nemusí být v karanténě. Karanténa so očkovaných týká právě až s potvrzenou pozitivitou nebo s příznaky. 

Kam se podělo ono krásné "moje rouška chrání Tebe, Tvoje rouška chrání mě"?
Jedem na sobecké vlně. Chraň si svojí tečku, flusej virus okolo, stejně budeš v pohodě... 

Trošku se bojím, že v téhle podivné době první umřela právě logika. 

Moje kamarádka má pozitivní maminku a bratra. Maminka na tom už roky není zdravotně nejlíp a možná by uvítala nějakou péči. Ale je v karanténě a moje kamarádka se o ni nemůže starat, aby taky nemusela do karantény.
Vtip je v tom, že pracuje v nemocnici a s pozitivními pacienty je ve styku každou svoji směnu. A ne, do karantény nemusí, proč taky? Má ty pozitivní v popisu práce. 

Trošku se bojím, že dokud někdo neprobere chudáka logiku k životu, bude tu ten strašák s námi a bude větší a větší.

Nebojím se Covidu, mám přece tečku. Ale té lidské blbosti, té se bojím nejvíc. Bojím se bezohledných lidí, to jsou ti, co mají svoje práva a perou se o ně a nehledí na nařízení a opatření a lidskost. 

Já vím, blbost je tu odjakživa. Stejně, jako respirační choroby.
A taky se to úplně stejně šíří. Pandemie blbosti... 
Lidi, chraňte sebe i ostatní. Před tou blbostí. Když se to podaří, on i ten Covid časem zmizí.

Komentáře

  1. Píšeš mi z duše.

    V Praze naštěstí dělají PCR i na počkání bez registrace, ale ta debilita (pardon, nenašla jsem slušné slovo), že do karantény očkovaní nejdou, je fascinující. V práci u nás od září odpadli pouze očkovaní, kteří měli covid doma, ale do práce museli, protože jim hygiena odmítla dát karanténu. Páč jsou očkovaní, že jo. Takže na PCR šli sami od sebe až ztratili čich.
    Vytrasovaná jsem hygienou samozřejmě nebyla ani jednou, i když jsem s nimi v kontaktu, protože jsem očkovaná, takže co by mě někam posílali, posílají pouze neočkované. A ti jsou vyčůraní, takže to okecají, že to rizikový kontakt nebyl. Takže jsem si teda poctivě chodila na testy sama ze své dobré vůle. Naštěstí pokaždé negativní. Ale kdyby to dopadlo pozivně? Bydlíme tady dva v maličkém bytě 1kk. Kdybych byla pozitivní, tak zůstanu doma sama a ten druhý to vesele roznáší po Praze dál. Je očkovaný, takže by ho přece do karantény neposlali. A jeho práce sick days neumožňuje, takže do té doby, než by mu přišel výsledek PCR, na který by šel ze své vůle, by do práce prostě musel. A v hračkářství denně obslouží stovky zákazníků....

    A takhle nám to tady vláda vesele šíří dál... A na Vánoce zase budou umírat stovky lidí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, Víluško, stačí si postěžovat a šup, už jsou v karanténě i očkovaní. Třeba já. :-) Ale na test vlastně nemusím, pokud zapřu příznaky. Což tedy nemám v plánu. Poctivě přiznám, že mi není nejlíp.

      Vymazat
  2. Ahoj Baru, náhodou jsem si vzpomněla a náhodou tě tu našla. Tak ať je ten nový rok lepší než minulý a ať se konečně vrátí nějaká ta logika věci. My očkovaní nejsme nikdo, ani 86 letá maminka, jako jediná z domu pro seniory a jako jediná stále bez nemoci. A to byla u nás celou tu dobu, co se nikam nesmělo. Nesmíme nikam, nejhůř je na tom synek, ale plavat může, tam to ještě nezjistili. :))
    Mám obavy, že už nebudeme moct nikdy nikam. Ale na dovče jsme byli oba covidroky a to je pro mě důležitější než kino nebo hospoda. Přeji vám všem hodně zdraví a radosti v roce 22.
    Baru, kolik vlastně let je už té tvojí omladině? děsně ten čas letí.

    OdpovědětVymazat
  3. Nem, stýskalo se mi. Děsně mě mrzí, že Tě nemůžu nijak kontaktovat. Ty a Víla, vy dvě jste moje sf holky. :-) Hele, omladina? Synek bydlí s přítelkyní, bude mu 23, slečinka čeká na jednadvacítku a té nejmladší už se taky nedá říkat princeznička, ve třinácti už nemá nárok. :-)
    Opatruj se a zase se ozvi. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Žlutomodře

Moji zákazníci

Zmrzlá