Budiž teplo

 


Jupííí, my topíme.
Kašlu na to, jestli někdy budu moct vytápět na omezenou teplotu, popravdě, nad dvacet stupňů tenhle kvartýr stejně nevytopíme, jakmile venkovní teplota klesne pod patnáct. I když... 

Vlastně máme nová plastová okna a od května nový kotel.
Do května jsme čekali na elektrikáře. V květnu nám zavěsili kotel, aby přišli na to, že máme děravou trubku k předsíňovému radiátoru.
No a pak už to frčelo...
Teda, to je ironie, kdyby to někoho zajímalo.
Koncem srpna nám tu trubku přišli uříznout. Týden na to se dostavil svářeč, aby nám ji zavařil, protože kachlíky nikdo vysekávat nebude.
Dneska tu byl instalatér, aby nám napojil novou trubku a hurááá, odpoledne stihl přijet i ten elektrikář.
A víte co?
Už mám teplo.
Krásných devatenáct stupňů.
Ještě včera večer jsme to poctivě zadýchávali na čtrnáct...

Jinak co je u nás ještě nového?
Vlastně nic.
Pes štěká, stále ještě zvrací v autě a ještě pořád se nenaučil být sám doma.
Slečinka, ta starší z mých smradek (holčiček) kompletně dostudovala hledá nějakou pořádnou práci, nejlépe k té brigádě, kterou si pořídila za dob studií.
A malá smradka už zase běhá.
Vlastně tam byla jedna novinka...
Už vím, že jde vykloubit čéška.
To si takhle v květnu přibelhala (opírala se o meč) na dvorek s tím, že dobývali hrad a ona jí tak nějak sjela noha a "neboj mámo, já to nahodila zpátky a už to bolí jen trochu, asi ani k doktorovi nemusíme".
Samozřejmě jsme k doktorovi jeli.
Synek byl tak hodný, že nás, po práci, dovezl.
Z "ani to moc nebolí" se vyklubala operace a čtvrt roku s ortézou. 

Jo, vlastně i ta dovolená v Chorvatsku byla s ortézou.
A ejhle, další novinka.
Poprvé jsme byli jako rodina na pořádné dovolené. Jakože v zahraničí.
Do teď jsme objevovali jen naše krásy.
Musím říct, že krásy v Chorvatsku taky mají něco do sebe.
Třeba ty úchvatné oleandry, fíkovníky, vavříny a další rostlinstvo...

No a pak už jen jedna novinka.
Tak nějak jsem, samozřejmě omylem, přestala brát antidepresiva.
Dokud jsem je brala, bylo mi všechno jedno. I to, že mi pomalu docházejí. Co je neberu už mě to možná trošku trápí, ale zas jsem bez nich nesvá a rozhodně neschopná zavolat psychiatričce a objednat se na další kontrolu.
Ale až se k tomu odhodlám a až si o tom pokecáme, zeptám se, jestli je ještě musím brát.
Já totiž nechci.
Pořád říkám, že s práškama jsem emočně chlap. A rozhodně ne já.
Bez nich se zas dokážu smát a povedlo se mi zase brečet. Lidi, jak on mi ten pláč chyběl... 

No a to by mohlo být asi tak všechno...

Komentáře

  1. Nebylo by výhodnější změnit psychiatričku za psychoterapeuta, aby to bez těch prášků bylo jednodušší? :) Kupodivu už i terapie začaly proplácet pojišťovny..
    Jo a Barunko... Tyhle prázdniny moji existenci zachránil Tvůj neurol. Děkuji. Bez něj bych těch jizev měla daleko víc. Nejen těch na duši... Možná bych na tu terapii měla jít taky... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víluško, na tu terapii přijeď sem. :-) Někdy... Mám na to sobotní odpoledne (všechna) a neděle.

      Vymazat
  2. Ahoj Baru, ta fotka je perfektní, náš bulík je taky takovej ušák, jak zajíc. K dovče v Chorvatsku gratulka, super! A děcka v pořádku taky a teplo taky, prostě samé pozitivní zprávy. Takže: NIC NEBER! Tak ráda bych s tebou zase někdy pokecala, ale neni kde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bulíček je synkův, můj je ten netopýr. A hele, už antidepresiva nepotřebuju. Místo prášků mám lidi. Hromady a hromady lidí. :-)

      Vymazat
  3. Milá Baru,
    teda, zaujala mě ta antidepresiva... Co ty a mnozí další popisujete... Dobře, že nakonec na psychiatrii nepracuji (kdysi jsem to zvažovala, nebo psychosomatiku, což myslím v ČR není). Měla jsem kdysi v mých začátcích takovou klientku. Taky popisovala, že necítí pořádně emoce (a brala silná AD).

    Jinak jsem moc ráda, že zas píšeš. :-) A že dokonce pracuješ! :-)

    Nemá slečinka dysplazii patelly (chybný tvar)? Protože normálně k luxaci čéšky většinou nedochází (mám sama hypoplazii oboustranně, tedy moc malé čéšky, a jsem taky po luxaci na kolečkových bruslích a následné artroskopii, od té doby mám s pravým kolenem pořád problémy).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dorko, jak mi mohl Tvůj komentář uniknout? I když, jak tak na to koukám, to jsem skončila dovolenou a naskočila zas do toho blázince v práci a to mi toho uniklo určitě víc. :-)
      Už jsem bez prášků a svět je barevnější. Jo, jasně, i černější, než s nimi, ale taky růžový a oranžový a prostě celkově plnější. A ano, bez nich se mi píše líp. Ale i teď, po roce a něco, to ještě pořád není ono. Pomohly mi, opravdu, ale strašně dlouho trvá to vracení do normálu. A doufám, že se do toho normálu jednou vrátím. Jen tedy schopná ráno vstávat a fungovat... To nebyl tak úplně normál.
      A pracuju. Asi hodně. Zjišťuju, že jsem asi workoholik...
      Nebo možná jen přehnaně zodpovědná. Nebo pitomá. :-)
      Dneska jsem také, místo v půl jedné, končila ve tři a ne, rozhodně to není placený přesčas...
      No a malá smradka už má koleno asi úplně v pořádku, rozhodně si na nic nestěžuje. A jestli to před úrazem nebylo, jak mělo být, mohlo by to být spíš tou její váhou.
      Statečně během covidového období nabrala kila, která teď nějak nejdou dolů a metrák se na tenkrát třináctiletých nohách nosí špatně.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Žlutomodře

Moji zákazníci

Světe zboř se...